Betalen
Je kunt je bestelling betalen met iDeal of bankoverschrijving. Zodra wij je betaling hebben ontvangen gaan wij direct aan de slag met je bestelling!
Verzendkosten
Bestel je 1 of 2 stekjes; dan zijn de verzendkosten €2,95. Hierbij worden je stekjes zorgvuldig verpakt en verzonden in een bubbeltjes envelop. Toch liever een doosje? Dat kan! Je kunt voor je bestelling ook kiezen voor een brievenbusdoosje met track en trace. Dit bedraagt €4,95. Bestel je meer dan 3 stekjes of een stekjesbox, dan zijn de verzendkosten standaard €4,95.
Let op: Sommige stekjes zijn te groot om te versturen in een bubbeltjes envelop. Hierdoor kan het zijn dat je bij het afrekenen van 1 of 2 stekjes toch €4,95 verzendkosten betaald.
Levering België
Voor het verzenden naar België zijn de verzendkosten standaard €10,85. Je bestelling wordt dan geleverd in een brievenbusdoosje met track & trace. Houd er wel rekening mee dat wij verzendingen naar België enkel van maandag t/m woensdag versturen i.v.m. de langere levertijd.
Levertijd
Wij zorgen ervoor dat je binnen enkele werkdagen je pakket thuis ontvangt. Onze pakketten worden verzonden met PostNL. Zodra we je bestelling mee hebben gegeven aan een bezorger van PostNL ontvang je per mail een bevestiging. Wij willen namelijk niet dat je stekjes/plantjes het gehele weekend bij de post liggen. Zodra je bestelling is verzonden zal de levering plaatsvinden binnen 1-5 werkdagen.
Wij verzenden van maandag tot en met donderdag. Bestel je donderdag? Dan doen wij ons uiterste best om je bestelling die zelfde dag nog te versturen, helaas lukt dit niet altijd. Het is afhankelijk van de drukte of je bestelling dan nog mee kan met de pakketdienst. Bestel je op vrijdag of in het weekend? Dan wordt je pakketje op maandag verzonden.
Uitzonderingen:
Extreme kou; wanneer het extreem vriest zullen wij je bestelling later verzenden.
Extreme hitte; wanneer het extreem warm is zullen wij je bestelling later verzenden.
Mocht dit voorkomen, zullen wij je bestelling verzenden zodra de temperaturen weer normaal zijn.
Drukte: mocht het druk zijn, dan kan het voorkomen dat de verwerking van je bestelling iets langer duurt, meestal zal dit 1 (werk)dag extra zijn.
Garantie op je stekje(s)
Het kan zijn dat je stekje op een verkeerde plek staat of niet de juiste verzorging krijgt. Stuur ons daarom een foto van je plant. In de meeste gevallen kunnen wij je een gouden tip geven waardoor je stekje er weer helemaal bovenop komt.
Heeft jouw stekje het loodje gelegd? Helaas kunnen wij je in dit geval geen garantie geven op je aankoop. Dit omdat de verzorging niet te controleren is. Wél kunnen wij samen kijken of we tot een passende oplossing kunnen komen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.